dc.creator | Баранова, І. В. | |
dc.date | 2015-04-23 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3549 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.3549 | |
dc.description | У статті визначена частина проблемних питань, які виникають під час викладання клінічних дисциплін іноземною мовою. Звернено увагу на форми самостійної роботи у навчальному процесі, які здатні покращити рівень викладання предмета та сприяти ефективному засвоєнню матеріалу студентами. З метою поглиблення знань майбутніх лікарів та зацікавленості в предметі запропонована до використання нова форма тематичних матеріалів, що мають практичне та теоретичне поєднання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3549/3281 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | БАГАТОРІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРАХ КЛІНІЧНОГО ПРОФІЛЮ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |