dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Гребеник, М. В. | |
dc.creator | Масик, О. М. | |
dc.creator | Ярема, Н. І. | |
dc.creator | Лазарчук, Т. Б. | |
dc.date | 2013-07-14 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:48Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:48Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/916 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.916 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6074 | |
dc.description | З метою прогностичної оцінки попиту та готовності лікарів до дистанційної форми післядипломного навчання методоманкетування були опитані 172 практикуючих та лікарів-інтернів терапевтичного профілю. Виявлено, що загалом 82 %лікарів мають можливість користуватися комп’ютером з доступом в мережу Internet, про рівні опанування персональнимкомп’ютером за градаціями користувач та досвідчений користувач повідомили 48,8 та 4,7 % відповідно, переважно у віцідо 40 р. Лише 13,4 % респондентів впевнено уявляли форму і зміст дистанційного навчання, а 66,3 % лікарів надавалиперевагу очному. Разом з тим, 48,3 % опитаних прихильно ставляться до запровадження дистанційного навчання всистему післядипломної освіти. Зроблено висновок, що для реалізації дистанційного навчання слід завершити законодав-че її врегулювання, а перспектива повноцінного функціонування цієї системи серед лікарського загалу найбільш реаль-но очікувати в найближчі п’ять років. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/916/914 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 3 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 3 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |