Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorГребеник, М. В.
dc.creatorМасик, О. М.
dc.creatorЯрема, Н. І.
dc.creatorЛазарчук, Т. Б.
dc.date2013-07-14
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:48Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:48Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/916
dc.identifier10.11603/me.v0i3.916
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6074
dc.descriptionЗ метою прогностичної оцінки попиту та готовності лікарів до дистанційної форми післядипломного навчання методоманкетування були опитані 172 практикуючих та лікарів-інтернів терапевтичного профілю. Виявлено, що загалом 82 %лікарів мають можливість користуватися комп’ютером з доступом в мережу Internet, про рівні опанування персональнимкомп’ютером за градаціями користувач та досвідчений користувач повідомили 48,8 та 4,7 % відповідно, переважно у віцідо 40 р. Лише 13,4 % респондентів впевнено уявляли форму і зміст дистанційного навчання, а 66,3 % лікарів надавалиперевагу очному. Разом з тим, 48,3 % опитаних прихильно ставляться до запровадження дистанційного навчання всистему післядипломної освіти. Зроблено висновок, що для реалізації дистанційного навчання слід завершити законодав-че її врегулювання, а перспектива повноцінного функціонування цієї системи серед лікарського загалу найбільш реаль-но очікувати в найближчі п’ять років.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/916/914
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу