dc.creator | Губіна, Н. В. | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3674 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.3674 | |
dc.description | У статті наведені дані стосовно активації навчального процесу студентів - старшокурсників фармацевтичного факультету за допомогою використання у процесі проведення практичних занять зі спеціалізації “Використання лікарських засобів у клінічній практиці” інтерактивних методів навчання, зокрема ситуативного моделювання. Наводяться план та етапність такого заняття, форма оцінювання знань та вмінь студентів із урахуванням організаційної структури, що діє в умовах кредитно-модульної системи. Застосування методики ситуативного моделювання сприяє творчому спілкуванню, набуттю навичок співпраці в колективі та формуванню відчуття відповідальності за виконання завдань, вмінню будувати аргументовану відповідь. Студенти у випадку навчання з проблемно-ситуативним підходом мають можливість потренуватись у практичному застосуванні знань у певних ситуаціях (наближених до реальних), а викладач може зробити акцент на викладі матеріалу, що знадобиться їх у майбутній професійній діяльності. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3674/3396 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ З КЛІНІЧНОЇ ФАРМАЦІЇ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ В РАМКАХ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |