Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorПотяженко, М. М.
dc.creatorЛюлька, Н. О.
dc.creatorСоколюк, Н. Л.
dc.creatorГаєвський, С. О.
dc.date2013-08-30
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:47Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:47Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1362
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1362
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6051
dc.descriptionУ статті наведені сучасні педагогічні підходи, що забезпечують ефективне засвоєння матеріалу з кардіології на після-дипломному етапі підготовки лікарів-терапевтів. Основна увага приділяється етапності навчання, формуванню прак-тичних навичок та використанню технічних засобів навчання. Ці навчальні технології забезпечують ефективну таякісну підготовку лікаря-фахівця та можуть бути використані в інтернатурі з фаху “Внутрішні хвороби”.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1362/1346
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК З КАРДІОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ З ФАХУ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу