Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК З КАРДІОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ З ФАХУ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ”
dc.contributor | uk-UA | |
dc.creator | Потяженко, М. М. | |
dc.creator | Люлька, Н. О. | |
dc.creator | Соколюк, Н. Л. | |
dc.creator | Гаєвський, С. О. | |
dc.date | 2013-08-30 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:47Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:47Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1362 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.1362 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6051 | |
dc.description | У статті наведені сучасні педагогічні підходи, що забезпечують ефективне засвоєння матеріалу з кардіології на після-дипломному етапі підготовки лікарів-терапевтів. Основна увага приділяється етапності навчання, формуванню прак-тичних навичок та використанню технічних засобів навчання. Ці навчальні технології забезпечують ефективну таякісну підготовку лікаря-фахівця та можуть бути використані в інтернатурі з фаху “Внутрішні хвороби”. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1362/1346 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 4 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 4 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК З КАРДІОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ З ФАХУ “ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ” | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |