dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Саварин, Т. В. | |
dc.creator | Бекус, І. Р. | |
dc.date | 2013-07-30 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:47Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:47Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1112 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.1112 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6050 | |
dc.description | У статті розглянуто сутнісні характеристики тестів як ефективного засобу контролю знань студентів у процесі вивчен-ня іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах. Виділено основні види тестів залежно від етапу навчальногопроцесу, на якому вони впроваджуються, та проаналізовано особливості їх застосування. Визначено переваги використан-ня тестових завдань у навчальному процесі. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1112/1103 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |