Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorБабанін, А. А.
dc.creatorПритуло, О. О.
dc.creatorДєдович, Н. Г.
dc.creatorСивицька, Н. Ю.
dc.date2013-12-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:46Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:46Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2166
dc.identifier10.11603/me.v0i2.2166
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6046
dc.descriptionЗапровадження кредитно-модульної системи зумовило зміни в організації навчального процесу у КДМУ. На кафедрахуніверситету акцент зроблено на створенні умов для формування клінічного мислення студента під час практичнихзанять, оволодіння практичними навичками, та на організацію об’єктивної системи оцінювання студентів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2166/2032
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 2 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 2 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У КДМУ ІМЕНІ С. І. ГЕОРГІЄВСЬКОГОuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу