Показати скорочений опис матеріалу
ROLE OF “NURSING” SUBJECT STUDYING AT THE PROPAEDEUTICS DEPARTMENT OF INNER MEDICINE IN THE PROCESS OF DOCTOR-SPECIALIST FORMATION
РОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА
dc.creator | Molodovets, O. B. | |
dc.date | 2015-06-02 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4176 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.4176 | |
dc.description | Industrial practice of “Nursing” (therapy) is compulsory element of step-by-step formation of doctor-specialist. The list of compulsory practical skills is regulated by the Program of Nursing Industrial Practice for the higher medical establishments of the III-IV levels of accreditation and is composed for specialists 7.110101 “Medicative course” of the course of the preparation “Medicine” according to educational-qualification characteristic and educational-professional program of the specialists preparation approved by the Order of Ministry of Education of Ukraine of 16.04.2003 № 239 and curriculum approved by the Order of ministry of Health of 31.01.2005 № 52. Algorithms of fulfillment of every of appropriate skills and accurate development of them on moulage of educational-training centre is a stage of the level “know-can-able to use”. The possibility of the carrying out the industrial practice in clinic bases (therapeutic hospitals) allows not only to develop the practical skills perfectly but to form ethic base of future relationships “doctor-nurse”, “doctor-patient”, clinical thinking, format of future organization of medicative process. | en-US |
dc.description | Виробнича практика з “Сестринської справи” (терапія) є обов’язковим елементом поетапного формування лікаря-спеціаліста. Перелік обов’язкових практичних навиків регламентованийПрограмою сестринської виробничої практики для вищих медичних закладів освіти України ІІІ–IV рівнів акредитації і складений для спеціальності 7.110101 “Лікувальна справа” напряму підготовки “Медицина” відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки фахівців, затверджених наказом МОН України від 16.04.2003 р. № 239, та навчального плану, затвердженого наказом МОЗ України від 31.01.2005 р. № 52. Алгоритми виконання кожного з належних навиків та ретельне опрацювання їх на муляжах навчально-тренінгового центру є етапом рівнів “знаю-вмію-володію”. Можливість проведення виробничої практики на клінічних базах (терапевтичних стаціонарах) дозволяє не тільки досконало оволодіти практичними навиками, але й формує етичні засади майбутніх професійних стосунків “лікар – медсестра”, “лікар – пацієнт”, клінічне мислення, формат майбутньої організації лікувального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4176/3859 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2015) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | ROLE OF “NURSING” SUBJECT STUDYING AT THE PROPAEDEUTICS DEPARTMENT OF INNER MEDICINE IN THE PROCESS OF DOCTOR-SPECIALIST FORMATION | en-US |
dc.title | РОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |