dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Ждан, В. М. | |
dc.creator | Скрипник, І. М. | |
dc.creator | Давиденко, Г. М. | |
dc.creator | Шилкіна, Л. М. | |
dc.creator | Марченко, А. В. | |
dc.date | 2013-07-09 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:45Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:45Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/869 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.869 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6030 | |
dc.description | У матеріалах представлено досвід факультету післядипломної освіти з впровадження у навчальний процес бальноїсистеми атестації лікарів на передатестаційних циклах. Основними перевагами такої системи є постійне вдосконаленнялікарями своєї лікарської майстерності, розширення кругозору з професійних питань, участь лікарів у наукових дослі-дженнях і програмах. З досвідуроботи за останній рік представлені й недоліки бальної системи, які потребують можливо-го перегляду наказуМОЗ України№484. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/869/867 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ БАЛЬНОЇ СИСТЕМИ АТЕСТАЦІЇ ЛІКАРІВ НА ПЕРЕДАТЕСТАЦІЙНИХ ЦИКЛАХ: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |