dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Рожко, М. М. | |
dc.creator | Ерстенюк, Г. М. | |
dc.creator | Капечук, В. В. | |
dc.creator | Іванців, М. О. | |
dc.date | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:45Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:45Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1282 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.1282 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6021 | |
dc.description | Проведено систематизацію досвіду інтеграції кредитно-модульної системи організації навчального процесу в ІФНМУ,оцінено переваги засад Болонського процесу та розглянуто деякі проблемні аспекти.З метою координації роботи кураторів ECTS факультетів, деканатів, кафедр університету в руслі впровадження засадБолонського процесу, єдиних підходів та стандартів надання освітніх послуг студентам, системного моніторингу якостіосвіти в університеті створено відділ ECTS. Процес впровадження кредитно-модульної системи організації навчальногопроцесу в університеті супроводжувався певними труднощами, які зумовлені передусім недосконалістю нормативно-правової бази. Аналіз семирічного досвіду впровадження кредитно-модульної системи в університеті оцінюємо позитивно,оскільки покращилась мотивація студента до оволодіння знаннями та навичками. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1282/1267 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |