Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorМартинюк, Л. П.
dc.creatorГрималюк, Н. В.
dc.creatorПрокопович, О. А.
dc.date2013-07-31
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:45Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:45Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1131
dc.identifier10.11603/me.v0i1.1131
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6017
dc.descriptionУ результаті проведених дискусій щодо вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системинавчання автори пропонують власний досвід проведення практичних занять з внутрішньої медицини та розглядаютьможливості підвищення якості освоєння практичних навичок студентами 5 та 6 курсів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1131/1121
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ 5 ТА 6 КУРСІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу