dc.creator | О. М. Денисюк, Н. І. Волощук О. С. Пашинська | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3669 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.3669 | |
dc.description | У статті розглянуті роль та місце змагальних методів навчання на кафедрі фармакології як дієвої допоміжної форми для засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3669/3391 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ЗАПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |