Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorО. М. Денисюк, Н. І. Волощук О. С. Пашинська
dc.date2015-04-28
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3669
dc.identifier10.11603/me.v0i4.3669
dc.descriptionУ статті розглянуті роль та місце змагальних методів навчання на кафедрі фармакології як дієвої допоміжної форми для засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3669/3391
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleЗАПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу