dc.creator | Кулаєць, В. М. | |
dc.date | 2015-04-26 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3603 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.3603 | |
dc.description | У статті представлено досвід впровадження новітніх методик навчання на кафедрі терапії і сімейної медицини Навчально-наукового інституту післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Висвітлено методи навчання як спосіб впорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладачів і лікарів-інтернів, спрямовані на вирішення завдань освіти, виховання та індивідуального розвитку в процесі навчання. Представлено засоби ефективної реалізації завдань, які відповідають сучасним вимогам для підготовки лікарів-інтернів першого та другого років навчання під час навчального процесу. У статті висвітлено перспективи використання інноваційних технологій у новій освітній моделі та власний досвід організації викладання внутрішньої медицини лікарям-інтернам на етапі післядипломного навчання. Відзначено, що новітні методи навчання сприятимуть безперервному професійному росту лікарів-інтернів та підготовці висококваліфікованих фахівців. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3603/3330 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ЕТАПУ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ - ІНТЕРНІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |