Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorКулаєць, В. М.
dc.date2015-04-26
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3603
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3603
dc.descriptionУ статті представлено досвід впровадження новітніх методик навчання на кафедрі терапії і сімейної медицини Навчально-наукового інституту післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Висвітлено методи навчання як спосіб впорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладачів і лікарів-інтернів, спрямовані на вирішення завдань освіти, виховання та індивідуального розвитку в процесі навчання. Представлено засоби ефективної реалізації завдань, які відповідають сучасним вимогам для підготовки лікарів-інтернів першого та другого років навчання під час навчального процесу. У статті висвітлено перспективи використання інноваційних технологій у новій освітній моделі та власний досвід організації викладання внутрішньої медицини  лікарям-інтернам на етапі післядипломного навчання. Відзначено, що новітні методи навчання сприятимуть безперервному професійному росту лікарів-інтернів та підготовці висококваліфікованих фахівців.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3603/3330
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ЕТАПУ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ - ІНТЕРНІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу