Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorБількевич, Н. А.
dc.date2013-08-28
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:38Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:38Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1334
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1334
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5970
dc.descriptionШляхом анкетування, ознайомлення з описом психологічного типу та соціонічного інтерв’ю визначено тип інформа-ційного метаболізму (ТІМ) у 183 студентів 3 курсу медичного факультету. Встановлено ряд особливостей таких психічнихякостей, як пізнання (увага, зорова пам’ять), мислення (розуміння кількісних співвідношень та прихованих законо-мірностей), комунікативність у студентів з різним ТІМ. Це вказує на необхідність врахування його в організації навчаль-ного процесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1334/1318
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ СТУДЕНТАМИ З РІЗНИМ ТИПОМ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕТАБОЛІЗМУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу