dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Унгурян, Л. М. | |
dc.creator | Фізор, Н. С. | |
dc.creator | Черкашина, О. О. | |
dc.date | 2013-07-30 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:37Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:37Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1090 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.1090 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5952 | |
dc.description | Враховуючи основні принципи і цілі Болонського процесу впроваджується кредитно-модульна організація навчально-го процесу. Кредитно-модульна система забезпечить найбільш оптимальний і безболісний перехід від системи освіти, щоіснує в Україні, до європейської, яка враховуватиме основні положення Болонського процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1090/1084 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 4 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 4 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |