Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorУнгурян, Л. М.
dc.creatorФізор, Н. С.
dc.creatorЧеркашина, О. О.
dc.date2013-07-30
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:37Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:37Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1090
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1090
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5952
dc.descriptionВраховуючи основні принципи і цілі Болонського процесу впроваджується кредитно-модульна організація навчально-го процесу. Кредитно-модульна система забезпечить найбільш оптимальний і безболісний перехід від системи освіти, щоіснує в Україні, до європейської, яка враховуватиме основні положення Болонського процесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1090/1084
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleКРЕДИТНО-МОДУЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу