dc.creator | Бабінцева, Л. Ю. | |
dc.date | 2015-04-23 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3548 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.3548 | |
dc.description | Розглянуто концептуальні можливості створення онтології з медичних/фармацевтичних знань. Підкреслено, що важливо забезпечити системне вирішення навчальних завдань. Відмічено, що організація інформації в онтології допомагає надалі швидко будувати експертні системи та програми для роботи з даними. Запропоновано створення інтегральних цілеорієнтованих онтологій для узагальнення знань із клінічної медицини та фармації, що дозволяє надати навчальній інформації нової якості. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3548/3280 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ОНТОЛОГІЧНІ СХЕМИ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ НА ЕТАПІ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |