Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorМарков, А. В.
dc.creatorШевченко, Ж. М.
dc.creatorМрочко, О. І.
dc.date2013-12-16
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:36Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:36Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2089
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2089
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5939
dc.descriptionВисвітлено методи навчання як спосіб впорядкованої взаємозв’язаної діяльності викладачів і лікарів-інтернів, спря-мовані на вирішення завдань освіти, виховання та індивідуального розвитку в процесі навчання. Представлено засобиефективної реалізації завдань, які відповідають сучасним вимогам для підготовки лікарів-інтернів першого та другогороків навчання під час навчального процесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2089/1958
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleМЕТОДИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ЛІКАРЯМИ- ІНТЕРНАМИ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ФПДОuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу