Показати скорочений опис матеріалу

РОЛЬ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИКЛАДАННІ РОЗДІЛУ “ФАЗОВІ РІВНОВАГИ” У КУРСІ ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ

dc.creatorGrytsan, L. D.
dc.date2015-06-01
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4166
dc.identifier10.11603/me.v0i1.4166
dc.descriptionThe paper considers methodological significance of calculation-graphical tasks for successful teaching of one of the most difficult sections of the module “Physical chemistry” to students of pharmaceutical specialties. en-US
dc.descriptionУ статті розглянуто методичне значення розрахунково-графічних завдань для успішного викладання одного з найскладніших розділів модуля “Фізична хімія2 студентам фармацевтичних спеціальностей.  uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4166/3849
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleTHE ROLE OF CALCULATION-GRAPHICAL TASKS IN THE PROCESS OF TEACHING “PHASE EQUILIBRIA” SECTION IN THE COURSE OF PHYSICAL AND COLLOID CHEMISTRYen-US
dc.titleРОЛЬ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИКЛАДАННІ РОЗДІЛУ “ФАЗОВІ РІВНОВАГИ” У КУРСІ ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу