Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorПеданов, Ю. Ф.
dc.creatorГоженко, А. І.
dc.date2013-08-30
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:35Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:35Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1361
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1361
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5917
dc.descriptionУ статті висвітлено особливості створення навчальних планів для підготовки з дисциплін “Анатомія і фізіологіялюдини” та “Патологія ” у ВНЗ І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1361/1345
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ПІДГОТОВКА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ НА ВІДПОВІДНИХ КАФЕДРАХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІІІ-ІV РІВНІВ АКРuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу