Показати скорочений опис матеріалу
ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ
dc.contributor | uk-UA | |
dc.creator | Івченко, В. К. | |
dc.creator | Сімрок, В. В. | |
dc.date | 2013-12-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:35Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:35Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2165 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.2165 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5913 | |
dc.description | У статті висвітлено досвід державного закладу “Луганський державний медичний університет” з проведення щорічнихнавчально-педагогічних конференцій. Зроблено висновок, що проведення таких конференцій являє собою систему на-буття педагогічної майстерності з різних питань медичної освіти всіма викладачами університету, є елементом педаго-гічної технології, що дозволяє підвищити педагогічну майстерність не тільки молодих викладачів, які ще не проходиликурси з педагогіки, але й досвідченим фахівцям вищої медичної школи. Особливо важливим є вибір теми конференції,вона відповідає тим проблемам, які бачать викладачі сьогодні й саме в цьому вузі, й саме зараз пробують їх долати. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2165/2031 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2013) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |