Показати скорочений опис матеріалу
ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
dc.creator | Мазур, Л. П. | |
dc.creator | Коноваленко, C. О. | |
dc.date | 2015-04-26 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3607 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.3607 | |
dc.description | У статті представлені дані щодо особливостей організації навчального процесу у студентів дистанційної форми навчання, спеціальності “Сестринська справа” – бакалаврів та магістрів і використання системи Moodle для проведення поточного й екзаменаційного контролю знань. Визначені основні проблеми, які виникають при засвоєнні матеріалу он-лайн та оцінюванні знань студентів, і висвітлені шляхи їх вирішення. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3607/3334 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МОДИФІКОВАНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДИК У СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |