Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorУнгурян, Л. М.
dc.creatorЧернецька, Г. В.
dc.creatorОбразенко, М. С.
dc.date2014-02-05
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2277
dc.identifier10.11603/me.v0i4.2277
dc.descriptionУ даній статті розглядаються поняття “мотивація” у навчальній діяльності і шляхи мотивації до навчання. Мотиваційними процесами в навчанні студентів можна і потрібно управляти: створювати умови для розвитку внутрішніх мотивів, стимулювати студентів. Під час величезного обсягу інформації, яка надається такими джерелами, як медіа, інтернет, соціальні мережі, є дуже складним мотивувати студента до навчання, систематичної роботи, шукати нову інформацію і ефективно використовувати її у процесі навчання і життя.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2277/2137
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2013)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleМОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ, ШЛЯХИ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу