Показати скорочений опис матеріалу
ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
dc.contributor | uk-UA | |
dc.creator | Вісьтак, М. В. | |
dc.creator | Личковський, Е. І. | |
dc.creator | Фафула, Р. В. | |
dc.date | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:34Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:34Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.1306 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5893 | |
dc.description | Розглянуто особливості модульно-рейтингової системи при викладанні навчальної дисципліни “Фізичні методи аналі-зу та метрологія” для студентів-фармацевтів. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системоюнавчання у вивченні і оцінюванні знань і вмінь студентів з даного курсу. Як показали дослідження, модульно-рейтинговасистема навчання підвищує якість підготовки фахівців з фармації. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306/1290 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 3 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 3 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |