dc.creator | Бурлака, Б. С. | |
dc.date | 2015-04-24 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3562 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.3562 | |
dc.description | У статті характеризуються науково-педагогічні методи, які дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, а саме обговорюється один із перспективних методів інтенсифікації навчального процесу – гейміфікація. Розробка електронних курсів з елементами гейміфікації сприятиме покращенню засвоєння знань та підвищенню мотивації до навчання у студентів провізорів-косметологів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3562/3290 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДХОДІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |