dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Личковський, Е. І. | |
dc.creator | Вісьтак, М. В. | |
dc.creator | Маланчук, О. М. | |
dc.creator | Фафула, Р. В. | |
dc.date | 2013-12-18 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:28Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:28Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.2128 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5857 | |
dc.description | Розглянуто сучасні підходи і методи до викладання дисципліни “Біофізика” для студентів-фармацевтів. Встановлено,що процес навчання вимагає поєднання різних методів: інтегративного, інноваційного, інтерактивного, мультимедійногота інформаційного. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою навчання у вивченні йоцінюванні знань і вмінь студентів з даної дисципліни. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128/1994 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2013) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |