Показати скорочений опис матеріалу
САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
dc.contributor | uk-UA | |
dc.creator | Шостакович-Корецька, Л. Р. | |
dc.creator | Маврутенков, В. В. | |
dc.creator | Чергінець, А. В. | |
dc.creator | Будаєва, І. В. | |
dc.creator | Якуніна, О. М. | |
dc.creator | Шевельова, О. В. | |
dc.date | 2013-07-06 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:26Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:26Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.806 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5837 | |
dc.description | У роботі надано аналіз анонімного анкетування 344 респондентів студентів старших курсів медичного факультету,інтернів та лікарів для визначення якості регулярної самостійної теоретичної професійної підготовки. Доведено, щобільшість студентів та лікарів не мають “звички” до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображаєнизьку мотивацію до якісного навчання. Головним засобом самостійної професійної освіти для студентів та інтернів єінтернет (48,5%), і тільки 25% респондентів користуються з цією метою друкованою фаховою літературою. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806/805 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |