Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorГарматюк, Н. Д.
dc.creatorМарценюк, В. П.
dc.date2013-12-30
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2179
dc.identifier10.11603/me.v0i3.2179
dc.descriptionУ статті йдеться про суть і значення контролю знань для навчально-виховного процесу, про тестовий контроль якодин з ефективних та оптимальних методів перевірки знань, умінь та навичок студентів. Виділено основні види тестівзалежно від етапу навчального процесу, на якому вони впроваджуються. Тестовий контроль сприяє активізації пізна-вальної діяльності, формує у студентів навички самостійної роботи, розвиває вміння логічно мислити.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2179/2044
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2013)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу