dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Кліщ, Г. І. | |
dc.date | 2013-07-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:23Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:23Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1063 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.1063 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5798 | |
dc.description | У статті розглядається проблема компетентнісного підходу до підготовки лікарів у вищих медичних навчальних закла-дах Австрії. Зроблено наголос на тому, що сучасні навчальні програми, що впроваджені внаслідок реформи медичноїосвіти в Австрії, побудовані не за принципом здобуття знань та вмінь, а набуття компетенцій. Розглянуто також теоре-тичні аспекти цієї проблеми. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1063/1059 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 4 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 4 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК МЕТА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ЛІКАРІВ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ АВСТРІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |