Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorАхтемійчук, Ю. Т.
dc.creatorСлободян, О. М.
dc.creatorПроняєв, Д. В.
dc.creatorТовкач, Ю. В.
dc.date2013-08-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:23Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:23Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1294
dc.identifier10.11603/me.v0i3.1294
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5796
dc.descriptionУ статті автори діляться досвідом застосування дистанційних методів навчання та неформальних методів спілкуваннязі студентами. Акцентується увага на виникненні нових проблем в освітній галузі, які викликані існуючими соціально-економічними умовами життя суспільства. Наведені можливі способи їх вирішення. Сформовані основні напрями розвит-ку сучасної освітньої галузі, які спрямовані на покращення адаптації та підвищення мотивації студентів до навчання внових для них умовах.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1294/1279
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ ГАРМОНІЗАЦІЇ “ФОРМАЛЬНИХ” ТА “НЕФОРМАЛЬНИХ” МЕТОДІВ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу