Показати скорочений опис матеріалу
COGNITIVE DISSONANCE AS PSYCHO-PEDAGOGICAL PROBLEM
КОГНІТИВНИЙ ДИСОНАНС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
dc.creator | Horpinich, T. I. | |
dc.date | 2015-06-01 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4165 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.4165 | |
dc.description | The article presents an overview of recent investigations of the phenomenon of cognitive dissonance, gives its definition, and analyzes its role in the successful learning activity. In the light of pedagogical knowledge cognitive dissonance is viewed as a state of mental discomfort that occurs in case of the presence of two contradictory ideas, emotions, thoughts during cognitive activity. Perspective areas of research are outlined. | en-US |
dc.description | У статті здійснено огляд останніх наукових досліджень явища когнітивного дисонансу, подано його визначення, проаналізовано роль в успішності навчальної діяльності. Когнітивний дисонанс розглянуто крізь призму педагогічного знання як стан психічного дискомфорту, який виникає у випадку неузгодженості знань, емоцій, думок у процесі пізнавальної діяльності. Окреслено перспективні напрямки у дослідженні даної проблеми. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4165/3848 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2015) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | COGNITIVE DISSONANCE AS PSYCHO-PEDAGOGICAL PROBLEM | en-US |
dc.title | КОГНІТИВНИЙ ДИСОНАНС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |