dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Омельчук, С. Т. | |
dc.creator | Аністратенко, Т. І. | |
dc.creator | Велика, Н. В. | |
dc.date | 2013-08-30 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:19Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:19Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1360 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.1360 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5787 | |
dc.description | У роботі обґрунтовано шляхи оптимізації викладання розділу “Гігієна дітей та підлітків” для студентів, які навчають-ся за фахом “Медична психологія”. Найбільш дієвим є поглиблене вивчення чинників, що формують соматичне іпсихічне здоров’я дитини, і засобів їх корекції, зокрема ігор та іграшок, які використовуються медичними психологамияк засоби психодіагностичної і психокорекційної роботи. Детальне вивчення гігієнічних характеристик ігор та іграшок,їх впливу на процеси фізичного і психічного розвитку дитини є важливим у формуванні фахової орієнтованості студентів,можливості застосування отриманих знань і навичок у майбутній професійній діяльності. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1360/1344 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 4 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 4 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ПРОФІЛІЗАЦІЯ РОЗДІЛУ “ГІГІЄНА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ” У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |