Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorОмельчук, С. Т.
dc.creatorАністратенко, Т. І.
dc.creatorВелика, Н. В.
dc.date2013-08-30
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:19Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:19Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1360
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1360
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5787
dc.descriptionУ роботі обґрунтовано шляхи оптимізації викладання розділу “Гігієна дітей та підлітків” для студентів, які навчають-ся за фахом “Медична психологія”. Найбільш дієвим є поглиблене вивчення чинників, що формують соматичне іпсихічне здоров’я дитини, і засобів їх корекції, зокрема ігор та іграшок, які використовуються медичними психологамияк засоби психодіагностичної і психокорекційної роботи. Детальне вивчення гігієнічних характеристик ігор та іграшок,їх впливу на процеси фізичного і психічного розвитку дитини є важливим у формуванні фахової орієнтованості студентів,можливості застосування отриманих знань і навичок у майбутній професійній діяльності.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1360/1344
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleПРОФІЛІЗАЦІЯ РОЗДІЛУ “ГІГІЄНА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ” У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу