Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorХомазюк, Т. А.
dc.creatorГриценко, В. І.
dc.creatorЛюлька, Ю. П.
dc.date2013-08-31
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:17Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:17Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369
dc.identifier10.11603/me.v0i4.1369
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5770
dc.descriptionСтаття присвячена питанням актуальності впровадження дистанційної додипломної освіти у сфері медицини. Протя-гом останніх десятиліть у медичній освіті стрімко розвиваються комп’ютерні технології, які можуть мати практичнезначення не тільки в аудиторній роботі зі студентами, але насамперед у позааудиторній самостійній підготовці. Дановизначення терміну дистанційної освіти, перелічено можливі засоби дистанційної освіти щодо клінічних дисциплін.Наведені приклади дистанційної освіти в Німеччині, США, проаналізовано позитивні аспекти даної форми навчання.Доведено, що дистанційна форма не поступається та суттєво доповнює і оптимізує традиційну форму навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369/1353
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 4 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 4 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу