dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Хомазюк, Т. А. | |
dc.creator | Гриценко, В. І. | |
dc.creator | Люлька, Ю. П. | |
dc.date | 2013-08-31 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:17Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:17Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.1369 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5770 | |
dc.description | Стаття присвячена питанням актуальності впровадження дистанційної додипломної освіти у сфері медицини. Протя-гом останніх десятиліть у медичній освіті стрімко розвиваються комп’ютерні технології, які можуть мати практичнезначення не тільки в аудиторній роботі зі студентами, але насамперед у позааудиторній самостійній підготовці. Дановизначення терміну дистанційної освіти, перелічено можливі засоби дистанційної освіти щодо клінічних дисциплін.Наведені приклади дистанційної освіти в Німеччині, США, проаналізовано позитивні аспекти даної форми навчання.Доведено, що дистанційна форма не поступається та суттєво доповнює і оптимізує традиційну форму навчання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369/1353 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 4 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 4 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |