dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Клименко, Т. М. | |
dc.creator | Сердцева, О. А. | |
dc.creator | Сандуляк, Т. В. | |
dc.date | 2013-07-14 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:15Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:15Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/941 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.941 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5740 | |
dc.description | У статті наведено досвід впровадження та переваги кредитно-модульної системи організації навчального процесу припіслядипломному навчанні лікарів методики реанімації новонароджених у пологовій залі. Показані дидактичні особли-вості структурування матеріалу при формуванні змістовних модулів та їх наповнення, алгоритм висвітлення курсу, пізна-вальні, афективні та психомоторні навчальні завдання і методика оцінки отриманих знань та практичних навиків. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/941/939 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 3 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 3 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |