dc.creator | Вдовиченко, Ю. П. | |
dc.creator | Соколова, Л. В. | |
dc.creator | Коритнюк, Р. С. | |
dc.creator | Давтян, Л. Л. | |
dc.creator | Роздорожнюк, О. Я. | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3667 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.3667 | |
dc.description | Андрагогічні основи професійного розвитку закладаються в момент переходу особистості з системи шкільного навчання на наступний етап безперервної освіти. Відповідно до існуючої соціальної практики професійне становлення може здійснюватися в міру проходження ступенів базової професійної підготовки (на рівні початкової, середньої, вищої освіти), в процесі підвищення кваліфікації, перенавчання (перепідготовки за новою спеціальністю), самоосвіти | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3667/3389 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |