dc.creator | Налужна, Т. В. | |
dc.date | 2013-12-30 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2192 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.2192 | |
dc.description | У статті проаналізована проблемаформування нового типу гуманних, партнерських відносинміж викладачем і студен-том, що передбачає їх свободу та творчий пошук. Доведено, що реалізація цієї проблеми можлива лише за умови обов’яз-кової психологічної підготовленості викладачів до якісно нової організації їх діяльності. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2192/2057 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2013) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ЯК УМОВА ГУМАНІЗАЦІЇ ВІДНОСИН ВИКЛАДАЧ–СТУДЕНТ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |