dc.creator | Н. В. Нескоромна, О. Л. Холодкова А. П. Марасич | |
dc.creator | Гудіна, І. Г. | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3702 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.3702 | |
dc.description | У статті проаналізовано вплив Болонської системи та результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих навчальних закладах України. Запропоновано підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення рівня знань студентів першого року навчання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3702/3424 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |