dc.creator | Горпініч, Т. І. | |
dc.date | 2014-02-05 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2262 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.2262 | |
dc.description | У статті здійснено огляд останніх вітчизняних та зарубіжних досліджень зазначеної проблеми, описано специфіку системи вправ для навчання читання фармацевтів з урахуванням когнітивних стилів навчання, окреслено основні прояви функціональної асиметрії мозку при навчанні іноземної мови. Запропоновано методичні рекомендації щодо навчання читання майбутніх фармацевтів з урахуванням їх індивідуальних когнітивних стилів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2262/2122 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2013) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ З УРАХУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНО-КОГНІТИВНИХ СТИЛІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |