dc.creator | Мороз, В. М. | |
dc.creator | Гумінський, Ю. Й. | |
dc.creator | Фоміна, Л. В. | |
dc.creator | Полеся, Т. Л. | |
dc.date | 2015-04-27 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3640 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.3640 | |
dc.description | У зв’язку з підписанням Болонської декларації у світлі інтеграції України у європейський освітній простір у всіх вищих навчальних закладах, в тому числі й медичних, з 2005 року запроваджена кредитно-модульна система навчання. Разом з цим, з 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз результатів навчання за кредитно-модульною системою та реалізація основних положень ЄКТС виявив необхідність оптимізації навчального процесу у світлі євроінтеграції медичної освіти. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М.І.Пирогова запропонована зміна підходів щодо кредитно-модульної системи організації навчального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3640/3366 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 2 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |