dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Дзяк, Г. В. | |
dc.creator | Перцева, Т. О. | |
dc.creator | Науменко, Л. Ю. | |
dc.creator | Горбунова, Г. В. | |
dc.date | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:13Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:13Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1275 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.1275 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5703 | |
dc.description | У статті звернено увагу не тільки на створення умов щодо формування практичних навичок у студентів, але і доособистості викладача як головної фігури навчального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1275/1260 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ТА СОЦІАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ВИКЛАДАЧІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |