dc.creator | В. В. Добровольський, Т. М. Муратова | |
dc.date | 2015-06-02 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4178 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.4178 | |
dc.description | У статті представлений аналіз методичних підходів, зокрема бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу студентів на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4178/3861 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2015) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ, ЯК ФОРМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ, ПІД ЧАС ВИХОВНОГО ТА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |