Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorФедчишин, Н. О.
dc.date2015-04-29
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:12Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:12Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3741
dc.identifier10.11603/me.v0i1.3741
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5697
dc.descriptionУ статті проаналізовано застосування лінгводидактичного тестування як засобу навчання та контролю знань й окреслення практичного застосування тестів у навчанні різних видів мовленнєвої діяльності німецької мови, досліджено переваги тестування над традиційними формами контролю знань.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3741/3462
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2014)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу