dc.creator | К. Є. Юріїв, О. Н. Литвинова Г. С. Сатурська | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3685 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.3685 | |
dc.description | У статті привертається увага до професійної мотивації та професійної відповідальності у процесі навчання студентів шляхом інтенсифікації засвоєння навчального матеріалу через призму не кількості, а якості. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3685/3407 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | ЯКІСТЬ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ – ОСНОВНА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |