dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Куровська, В. О. | |
dc.date | 2013-12-18 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:08Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:08Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2122 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.2122 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5684 | |
dc.description | У викладанні фізіології, як однієї з базових медичних дисциплін, необхідно відновити елемент зацікавленості сту-дентів до вивчення цієї науки. Цього можна досягти шляхом впровадження в навчальний процес додаткових методівнавчання та контролю, таких як кросворди, предметні загадки, ділові та комп’ютерні ігри. Перспективним є подальшевикористання комп’ютерних технологій: показ відеофільмів як альтернативи гострому експерименту на тваринах, атакож застосування в процесі проведення занять і в самостійній підготовці віртуальних лабораторних робіт; наступив часстворення навчальних комп’ютерних ігoр; актуальною є організація міжвузівських студентських on-line вікторин. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2122/1988 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2013) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |