Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorКарпенко, Ю. І.
dc.creatorКрижановський, Ю. М.
dc.creatorПавловська, К. М.
dc.creatorПерстньов, О. І.
dc.creatorПотапчук, О. В.
dc.creatorСавельєва, О. В.
dc.creatorЧернявський, В. Г.
dc.creatorБліхар, О. В.
dc.date2013-12-16
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:07Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:07Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2087
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2087
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5679
dc.descriptionУ статті проаналізовано ефективність нових методичних підходів викладання кардіології щодо підвищення якостінавчання та успішності студентів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2087/1956
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу