dc.creator | ГЕРАСИМЧУК, М. Р. | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3671 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.3671 | |
dc.description | Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків є дидактичні ігри. Об’єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі й виховні можливості ігор, вплив на формування творчо активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця у сфері медицини.У статті обґрунтовано сутність, можливості, типи, структуру дидактичних ігор, виявлено їхні основні функції; акцентовано увагу на рольових та ділових іграх. Здійснено аналіз вимог до проведення рольових і ділових ігор з метою підготовки майбутніх фахівців медичної галузі до професійної взаємодії під час вивчення патологічної фізіології. Висвітлено результати впровадження дидактичних ігор у навчальний процес на кафедрі патофізіології серед студентів різних медичних спеціальностей. Найбільш креативними рольовими іграми в освоєнні матеріалу були тематики з вивчення алергічних реакцій та запалення. Відсотковий рівень “виживання” знань у студентів, які розбирали тему методом дидактичної гри, залишався достовірно вищим, ніж у студентів, серед яких заняття проводилося за загальноприйнятими методиками.Отримані результати свідчать про ефективність рольових ігор на основі формування ґрунтовних теоретичних знань, забезпечення активної творчої діяльності студента-медика, створення умов для підвищеної мотивації та емоційності, розвитку критичного мислення майбутнього лікаря. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3671/3393 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПАТОЛОГІЧНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |